FORENINGSPORTAL Foreninger i Alver

Frivilligregisteret

Frivillighetsregisteret er eit offentlig register over frivillige organisasjonar, som skal betre og forenkle samhandling mellom frivillige organisasjonar og offentlege myndigheiter. Registeret er også ei kjelde til informasjon om frivillig sektor.

Registrere eller endre informasjon på laget/styret:

Endringar må gjerast rett etter årsmøtet kvart år !!  Og det er fungerande leiar (eller den som har myndigheit) i styret som gjer endringane. Innlogging via MinID. Husk å ha klart på førehand:

• personnummer på alle dei nye i styret
  • samt årsmelding eller årsmøteprotokoll å leggje ved

I registeret kan du finne informasjon om kven som sit i styret i lag og org: http://w2.brreg.no/frivillighetsregisteret/

Merk at det er fleire lag og organisasjonar som ikkje er registrert i Frivilligregisteret. Desse finn du kanskje i Enhetsregisteret.

Foreninger og organisasjoner som er registrerte i Frivillighetsregisteret, kan

• delta i Grasrotandelen, en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi en andel på syv prosent av innsatsbeløpet direkte til en lokal frivillig organisasjon
  • momskompensasjon, det vil si at de kan søke om å få kompensasjon for moms de har betalt ved kjøp av varer og tjenester

Nyttige lenker