FORENINGSPORTAL Foreninger i Alver
kl. 11:00 - 15:00
AMFI Knarvik

Frivilligdag i AMFI Knarvik

Alver Frivilligsentraler og AMFI Knarvik inviterer lag og organisasjonar i Alver til Frivilligdagen i AMFI Knarvik laurdag 24. august.

Her kan lag og organisasjonar vise fram sine ulike aktivitetar og rekruttere nye medlemmar. Vi gler oss til ein kjekk dag med flotte stands, masse aktivitet, informasjon og god underhaldning.

Invitasjon Frivilligdagen

PÅMELDING: Meld på ditt lag eller organisasjon ved å gå inn på skjemaet nedanfor. Det er gratis å delta på stand. Laget ditt disponerer ein vanleg stand og må ta med det laget treng av utstyr. Det blir ikkje sett fram bord !

UNDERHALDNING: Dersom ditt lag/organisasjon ønsker å bidra med aktivitet eller underhaldning i samband med arrangementet, kan de melde dette inn i påmeldingsskjemaet.

Ved spørsmål ta kontakt på epost frivilligsentral@alver.kommune.no eller senterkontoret AMFI Knarvik.

Påmeldingsfrist fredag 16. august

Påmelding er stengt